niedziela, 13 kwietnia 2014

Jak spalić 1 kg?

Najważniejsze zasady redukcji tkanki tłuszczowej zna  już chyba każdy:

1. Odpowiednia dieta, która nie jest głodówką, a świadomym jedzeniem (nie jemy za mało, nie jemy za dużo, ale także pamiętamy o podstawowych zasadach zdrowego żywienia)
2. Pijemy sporo wody
3. Nie popełniamy tych oto błędów
4. Zwiększamy aktywność fizyczną w naszym życiu (spacerujemy, wybieramy schody itd.) + dokładamy treningi. 

W praktyce - żeby zrzucić 1 zbędny kg, musimy dostarczyć organizmowi ok 7 tysięcy kcal mniej, lub też te 7000 kcal spalić.


Jak to zrobić?
(aktywności liczone dla kobiety ważącej ok 60 kg)






No to który sposób wybieracie? :))

5 komentarzy:

  1. :)
    Tak, w MSWiA

    A mnie jakoś Wrocław nie służy do chudnięcia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak będę leżeć przez cały miesiąc to też schudnę kilogram? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! Ekstra rady! :) Aktywność najważniejsza!
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że nawet więcej! :D Jeśli nic nie będziesz jadła i tylko leżała przez miesiąc to nawet więcej kg schudniesz. Nie wiem tylko, czy wtedy z Ciebie coś zostanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli z myciem naczyń to prawda, to już wiem skąd moja niedowaga :P

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)
Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezwykle miło, że poświęciłeś mi czas.