Na koniec dnia - zrób coś dobrego

Króciutko -  nie wiem czy znacie stronę http://www.siepomaga.pl/. Jeśli nie to musicie koniecznie na nią wejść!
Każdy z nas wydaje czasem złotówkę na pierdoły, wydajmy tę złotówkę, czy kilka złotych dobrze - pomóżmy komuś.
Podopiecznych tej strony jest naprawdę wiele, każdy potrzebuje pomocy, każda złotówka się liczy.

Zrezygnuj z batonika - pomóż komuś!

Ja na dziś wybrałam malutką Marysię. Jest prawie w wieku mojego brata i jej choroba i cierpienie są niewyobrażalne. Marysia nie chodzi, nie mówi, nie uśmiecha się, rusza tylko paluszkami. Niestety nie może też kaszleć, przez co narażona jest na wielkioeż niebezpieczeństwo. Może ktoś też będzie chciał pomóc dziewczynce, jeśli tak to może to zrobić tutaj.

A ja myślę nad akcją świąteczną. Mam nadzieję, że razem coś zdziałamy.

Może jak pomogę komuś, to pomogę też sobie?


Komentarze

Popularne posty