W życiu "fit" pomagają mi....

Każdy z nas używa w codziennym życiu czegoś innego i potrzebuje czegoś innego. Ktoś nie wyobraża sobie życia bez auta, a ktoś bez sportowych butów.
 I ja mam kilka rzeczy, które są mi potrzebne przy szeroko pojętym "zdrowym stylu życia".

Moja lista nie jest zbyt długa, ale może zainspiruję kogoś to jakiegoś zakupu.  Moja lista nie jest też zbyt wymyślna, nie są to jakieś szczególne rzeczy, ale mi się przydają ;)

1. Moja nowa zdobycz - stanik sportowy! Długo, długo szukałam. Ceny są trochę kosmiczne, ale warto wydać trochę pieniędzy, aby nasz biust nie przeszkadzał podczas treningów. Szczególnie uciążliwe piersi (tak, tak Panowie! - one są czasem uciążliwe!) stają się podczas biegania. Może nie jestem posiadaczką dużego rozmiaru stanika, ale mimo wszystko skaczący na boki tłuszcz umiejscowiony na klatce piersiowej nie jest czymś cudownym.

2. Moja kolejna (dzisiejsza zdobycz!) - lunchbox z przegródkami. Wygląda on tak. I to  tylko 14,69! Co prawda - żyłam do teraz bez niego i radziłam sobie całkiem nieźle, ale mam nadzieję, że teraz będzie jeszcze lepiej. W końcu (mam nadzieję!), będę miała większą motywacje do przygotowania zdrowych śniadań na uczelnię. Czasem pomimo spędzania poza domem 10 h jestem zbyt leniwa rano i niczego nie biorę! Kończy się to niezdrowymi przekąskami, bądź potwornym głodem. Czasem zrobię kanapkę, czasem nawet sałatkę - ale ilość rzeczy w torebce mnie przerasta. Stąd właśnie pomysł na lunchbox z przegródkami. Do jednego pudełka zmieszczę i kanapkę i trochę sałatki, a nawet jakiś owoc/warzywo się tam zmieści ;) Koniec mln woreczków w torebce!

3. Mata do ćwiczeń - jest po prostu fajna ;) Nie obcieram łokci, nie ślizgam się, ćwiczy mi się lepiej, a jak ćwiczy mi się lepiej to chcę ćwiczyć.

4. Hula-hop - o nim już pisałam, więc tylko przypominam ;)

5. Kupiłam niedawno stepper. Okazja była świetna, bo za 30 zł stepper z licznikiem kroków, czasem, ilością spalanych kcal.. Jeszcze na nim nie ćwiczyłam z powodów zdrowotnych, ale od przyszłego tygodnia zacznę moją przygodę z tym urządzeniem - szczególnie podczas oglądania seriali i programów rozrywkowych - przyjemne i pożyteczne.

6.Torba sportowa - tego mi brakuje. Chcę w niedalekiej przyszłości sprawić sobie lekką, ładną, pojemną torbę, w której zmieszczę strój, buty, szczotkę, ręcznik, wodę.

7. Woda w torebce - od jakiegoś czasu musi być. Męczy mnie trochę noszenie 1,5 litra, bo jest to po prostu ciężkie. I albo biorę mniejsza butelkę, albo piję to tak szybko, żeby pozbyć się nadbagażu, że do południa jest mi lżej o kg

8. Wygodny strój + wygodne buty - o tym tez już pisałam, więc odsyłam do wcześniejszego postu. Ale lepiej przypomnieć ;)

9. Owoce, warzywa, suszone owoce, otręby, płatki owsiane, jogurty, soki, czerwona i zielona herbata, orzechy, nasiona - to znajdziecie prawie zawsze w mojej kuchni. Pozwala to na przygotowanie zdrowego i przepysznego śniadania oraz kolacji. 

A Wy bez czego nie wyobrażacie sobie "fit życia"? :)

Komentarze

  1. nie wyobrazam sobie mojego fit zycia bez codziennych treningow, to byc musi, a z reszta jakos sobie mozna poradzic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! :) Dokładnie. Ale myślałam, że to oczywistość :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)
Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezwykle miło, że poświęciłeś mi czas.

Popularne posty