piątek, 24 stycznia 2014

Mój pomysł na trening - czyli co robić, gdy brak internetu

Jak wiecie - najczęściej ćwiczę z filmikami z youtube. Tak jest po prostu wygodniej. Lubię zaufać komuś doświadczonemu i poskakać przed komputerem razem z nim.

Czasem jednak zdarza się tak, że laptop odmówi posłuszeństwa, albo nagle zabrakło internetu.
Wtedy często kręcę hula - hopem, czytam książkę chodząc po stepperze, skaczę na skakance, a czasem wymyślam własny trening.

Dziś mam i dostęp do internetu i mogłabym poszukać ćwiczeń właśnie tam, ale jakoś nie mam na nie ochoty. 
Postanowiłam wykorzystać najprostsze ćwiczenia świata, które chyba każdy z nas zna i połączyć je w jeden trening. Dodałam do tego skakanie na skakance, aby podwyższyć bicie swojego serca i wprowadzić coś na kształt treningu interwałowego, który spala więcej kalorii w szybszym tempie,a  także podkręca nasz metabolizm.

Do wakacji zostało naprawdę mało czasu! Pocieszam się tą myślą. Wiosna już za 3 miesiące, wakacje za niecałe pół roku. Trzeba się wziąć za siebie, by jakoś wyglądać na plaży :) 

Tak więc jeśli macie trochę czasu (nie za dużo, bo ja też dużo go nie mam dlatego staram się wymyślać treningi krótkie) to wskakujcie w coś wygodnego i poćwiczcie razem ze mną.
Włączcie ulubioną playlistę/radio/cokolwiek i poruszajcie się trochę, a na pewno nie pożałujecie :)




Ja przysiady i wykroki robię z hantlami 1kg. 

Pamiętajcie o rozciąganiu na koniec, a podczas rozgrzewki postarajcie się rozruszać wszystkie stawy (kolana, łokcie, nadgarstki, biodra itd.) Uważajcie na technikę wykonywania ćwiczeń, aby nie nabawić się kontuzji. Lepiej ćwiczyć wolniej, ale dokładniej :) Do tego dokładam hula-hop lub twister. Czasem stepper. Zobaczymy co z tego będzie... 

Powodzenia! 

5 komentarzy:

  1. Słyszałam dzisiaj, że na wiosnę ma być -35stopni! A co do treningu prosty, fajny i z pewnością męczący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mnie nie strasz! Ja nienawidzę zimy! jest okropna, feee!
      Trening męczący. zrobiłam 2 razy te pkt 2-12 i ledwo dawałam radę :) Spróbuj!

      Usuń
  2. Świetny plan :) Trzymam kciuki za treningi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł :) ja mogę jeszcze jeden podrzucić, bo możesz sobie ściągnąć aplikacje osobistego trenera z http://strefaergonomii.pl/ który przypomni Ci o tym, że masz ćwiczyć, więc będziesz miał nadzór :) jest to idealne rozwiązanie dla tych osób które są niekonsekwentne i czasem leniwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł :) ja mogę jeszcze jeden podrzucić, bo możesz sobie ściągnąć aplikacje osobistego trenera z http://strefaergonomii.pl który przypomni Ci o tym, że masz ćwiczyć, więc będziesz miał nadzór :) jest to idealne rozwiązanie dla tych osób które są niekonsekwentne i czasem leniwe :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)
Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezwykle miło, że poświęciłeś mi czas.