Połowa roku za nami, czyli nowa lista zadań na kolejne 3 miesiące

Czas szybko leci. Za nami już połowa roku. Całe 6 miesięcy (i troszkę) minęło jak z bicza strzelił.
Za mną i za częścią z Was wykonane już 2 listy z wyzwania ( o którym możecie przeczytać o tutaj).

Przed nami kolejnych 50 małych wyzwań. Niektóre dotyczą jedzenia, inne ruchu, inne pielęgnacji, inne relacji, czasu wolnego, pieniędzy... Niby takie proste, a czasem tak trudne. Niektóre z nich będą dla mnie samą przyjemnością (jak np. wykonanie lodów i ich spałaszowanie), a inne będą dość trudne do przejścia (np. rozciąganie, którego nie lubię, a powinnam robić to codziennie).

Mam nadzieję, że lista przypadnie Wam do gustu.

Jeśli pragniecie wydrukować ją sobie w dobrej jakości - piszcie śmiało - prześlę ją w formacie doc lub też pdf.
Możecie też cały czas dołączyć do wyzwania na facebooku, gdzie znajdziecie 2 poprzednie listy. Może niektóre zadania przypadną Wam do gustu?

Zróbmy coś dla siebie i swojego życia, naprawdę warto. Małe zmiany to początek tych dużych.
Owocnych 3 miesięcy Wam życzę Kochani :)

p.s. cisza na blogu spowodowana była obroną (tak, tak, tak! Skończyłam jedne ze studiów z 5 na dyplomie!), a także tygodniowym byczeniem się nad naszym pięknym morzem :) Teraz jednak wracam już do Was na stałe, a jednym z moich małych planów jest pisanie minimum 2 postów tygodniowo.

Komentarze

  1. gratuluję dyplomu!!! :)
    a wyzwanie jak najbardziej na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuacje 5 na dyplomie!
    Po takiej obronie zdecydowanie należał Ci się odpoczynek..
    P.S. Ja też w sobotę wróciłam z tygodniowego urlopu nad naszym morzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Właśnie widziałam na instagramie! Pogoda się nam udała :))

      Usuń
  3. Gratulacje :)
    Polecasz jakąś biografię do przeczytania? Bo też mam w planach aby jakąś przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za realizację tych planów!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki bardzo za nowe wyzwania. Kontynuuję realizowanie, choć czasem nie jest łatwo ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki dyplomu, a trzymam kciuki za realizację zadań :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)
Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezwykle miło, że poświęciłeś mi czas.

Popularne posty