Tabelka na maj

Lekko spóźniona (ze względu na mój wyjazd) tabelka na maj już przed Wami. 
Mam nadzieję, że komuś się przyda. 
Życzę powodzenia! Aktywnego, zdrowego i satysfakcjonującego miesiąca z mnóstwem słońca i bzu. 


Dla przypomnienia zasady:
  • woda (zaznacz na zielono jeśli wypijesz odpowiednią ilość wody)
  • posiłki (zaznacz na zielono jeśli zjesz 4 zdrowe (!) posiłki
  • trening (zaznacz na zielono jeśli poćwiczysz)
  • chwila dla siebie (zaznacz na zielono jeśli znajdziesz chwilę tylko dla siebie)
  • fast-food (zaznacz na zielono jeśli powstrzymasz się od śmieciowego jedzenia)
  • słodycze (zaznacz na zielono jeśli nie przekąsisz żadnych słodkości - chyba że zdrowych, zrobionych przez siebie)
  • alkohol (zaznacz na zielono jeśli nie wypijesz procentowych trunków)

 

Komentarze

  1. Mega motywujące jest takie coś. Coś o tym wiem :) Dzięki wielkie za ściągę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powinno być wszędzie 05? Maj nie jest 03 :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że tak! :)) Już poprawiam. I wielkie dzięki za czujność :)

      Usuń
  3. Super jest taka tabelka :D Bardzo mi się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatna taka tabelka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle trzymam za nas wszystkie kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna tabelka, niby mamy kalendarze i tak dalej, jednak Twoja tabelka jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)
Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezwykle miło, że poświęciłeś mi czas.

Popularne posty