Rok wyzwań - ostatnia lista

Za kilka dni minie 3/4 roku. A przecież dopiero przed chwilką świętowaliśmy początek tego 2015 roku. Za 3 miesiące kolejny Sylwester, kolejne plany noworoczne.

Mamy jednak okazję wykorzystać czas, który jest teraz. Nie musimy czekać na nowy rok, nowy miesiąc czy poniedziałek, aby starać się zmienić/poprawić coś w naszym życiu czy też po prostu dobrze spędzić ten czas. 

Wykorzystajmy ten rok do końca, wyduśmy z niego tyle szczęścia ile się da!
Dlatego przygotowałam dla Was ostatnią już, czwartą listę zadań z serii Rok wyzwań.
Niektóre zadania są proste, niektóre to sama przyjemność, niektóre wymagają od nas trochę czasu i poświęcenia. Mam nadzieję, że dzięki nim przez te 3 miesiące rozwiniemy się trochę. Zadbamy o swoje zdrowie, o urodę, trochę wzmocnimy ciało, ugotujemy przepyszne rzeczy, poczujemy się jak dzieci i spędzimy naprawdę dobry czas.

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć powodzenia! :)
Jeśli ktoś ma ochotę wydrukować sobie w listę - śmiało piszcie do mnie w prywatnych wiadomościach na fb, albo przez maila i na pewno uzyskacie plik w pdf w lepszej wersji do druku.

p.s. Ostatnio zaniedbałam bloga, przyznaję się bez bicia. Ostatnie miesiące jestem trochę na bakier z internetem i komputerem. Jednak lista zadań i długie jesienne wieczory na pewno spowodują, że w niedługim czasie pojawią się tutaj nowe posty. Będzie o drożdżach, o olejowaniu włosów, o stawach i o rozwoju.


Komentarze

  1. Moje postanowienia noworoczne też czekają. Muszę spiąć się i pospełniać niektóre z nich. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne plany na najbliższy czas ;) a w teatrze to chyba wieki na byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że w roki 2016 lista z wyzwaniami dalej będzie się pojawiać:) te listy zmieniły moje życie na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mnie to cieszy! ;) Przyznam, że nie myślałam jeszcze o nowym roku. Nie wiem czy będą to listy, czy inny pomysł na wyzwanie, ale coś na pewno wymyślę.
      I dziękuję za miłe słowa.

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)
Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezwykle miło, że poświęciłeś mi czas.

Popularne posty