Liebster Blog Award - czyli dowiedz się czegoś o Mai

 Zostałam nominowana przez Estrellę oraz przez Patussa Abramowska do zabawy pt. Liebster Blog Award. 

Zadanie polega na odpowiedzeniu na 11 pytań oraz wymyśleniu kolejnych 11 dla innych. 
No to dowiedzcie się o mnie czegoś więcej:

1. Przez jeden dzień możesz być zwierzakiem, jakim?
Chyba lwem. Od dziecka chciałam zobaczyć safari, do tego uwielbiam Króla Lwa - stąd mój wybór. 

2. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga?
Jest to przede wszystkim przyjemność. Nie robię nic wbrew sobie. Nie mam ochoty na pisanie - to nie piszę. Blog jest moją terapią - dążę do pokochania siebie i swojego życia. Może w końcu mi się to uda :)

3. Czego się najbardziej obawiasz?
Najbardziej obawiam  się chorób i śmierci moich bliskich. To coś czego boję się najbardziej. Nawet bardziej niż pszczół!

4. Oglądasz kreskówki, jeśli tak to jakie?
Oglądam kreskówki z moim 4,5 letnim bratem i jestem skazana na to, co lubi Maciuś. Na szczęście czasem oglądamy bajki z mojego dzieciństwa - Smerfy, Gumisie, Reksia, Pszczółkę Maję...

5. Gdzie najczęściej kupujesz ubrania?
Przez internet. Jest to dla mnie najwygodniejsza forma. Lubię szukać ofert na allegro, czy tez w internetowych sklepach. Tak też kupiłam nawet moją sukienkę na studniówkę i nie żałuję. 

6. Masz jakieś ulubione miejsce/miejsca?
Uwielbiam Chorwację. To miejsce, gdzie mogłabym zamieszkać. Jest pięknie, spokojnie, rodzinnie, radośnie i ciepło - dla mnie idealnie.

7. Co Cię irytuje w znajomych?
Fałszywość i dwulicowość. Po co ktoś kogoś obgaduje, a następnego dnia szczerzy się do tej osoby i mówi jak pięknie jest ubrana, albo jak świetnie jeździ autem? Po co jakiś chłopak mówi, że dziewczyna jest nie w jego stylu, a potem ją podrywa? Po co ktoś chwali kogoś, a za plecami obmawia, że jest głupi? Nie umiem tego pojąć. 

8. Masz jakieś nietypowe nałogi?
Seriale chyba tu się zaliczają. Uwielbiam Chirurgów - to chyba nałóg numer jeden. Ale do tego lubię także Lekarzy, Once upon a time, Przyjaciół, Na wspólnej... itd.

9. Gdzie chciałabyś zamieszkać?
Mogłabym zamieszkać w Chorwacji jak pisałam wyżej. Ale myślę, że możliwości jest więcej. W Polsce tez nie jest tak źle, ale marzę o cieplejszym miejscu. Portugalia, Hiszpania, Włochy, Afryka...

10. Bez kogo albo czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez Rodziny, Pawła i Przyjaciół. Nie ma innej opcji niż życie z nimi.

11. Co Cię najbardziej fascynuje?
To bardzo trudne pytanie. Nie wiem tak naprawdę co najbardziej. Może ludzie i ich psychika? Ich zachowanie, zmiany, podejście do wielu spraw? A może ściśle określona grupa ludzi, czyli dzieci. Ich uśmiech, radość i to co siedzi w ich główkach.


Kolejna jedenastka pytań:

1. Jaką nadzwyczajną moc chciałabyś posiadać?
Chciałabym być niewidzialna! Łatwo wtedy mogłabym się wymknąć z miejsca, w którym nie chcę być. Mogłabym też robić niezłe niespodzianki.

2.Co mogłabyś robić cały dzień bez przerwy?
Chyba nie ma takiej rzeczy. Muszę podczas dnia znaleźć czas i ochotę na wiele różnych spraw. Myślę, że tylko jedna byłaby dla mnie bardzo męcząca. W dodatku szybko się nudzę.

3. Jesteś uzależniona od telefonu lub innego gadżetu?
Chyba tak. Telefon (szczególnie z Internetem) towarzyszy mi cały dzień. Zdarza mi się jednak czasem odłożyć go i nie zaglądać do niego cały dzień. Więc nie jest tak źle z tym moim nałogiem. Leczyć się chyba nie muszę.

4. Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?
Bez śniadania :) Pisałam już nie raz, że śniadanie to najważniejszy posiłek podczas dnia. Kiedyś go nienawidziłam, teraz go kocham. Przedwczoraj miałam pierwszy dzień od dawna bez śniadania właśnie i był on koszmarny! Na szczęście był to jednorazowy wybryk spowodowany tym, że z powodu bólu gardła nie byłam w stanie nic przełknąć.

5. Jak oceniasz siebie?
A jak mogę się ocenić? Trudne pytanie. Wg mnie jestem ok. Mam swoje wady, ale mam też mnóstwo zalet. Uważam, że jestem bardzo dobrą siostrą, dobrą studentką i dobrze gotuję :)

6. Często uśmiechasz się do nieznajomych?
Całkiem często. Szczególnie jak podśpiewuję sobie w tramwaju, a oni patrzą na mnie jak na idiotkę. 

7. Ile czasu spędzasz przed lustrem?
Na co dzień (dzięki Bogu!) - bardzo mało. Czasem zdarza mi się wyjść całkowicie bez makijażu, więc przed lustrem w łazience myję zęby i czeszę włosy. Zazwyczaj do tego krótkie poprawienie urody (max 10 min).  Czyli tak średnio w 15 minutach się mieszczę, a nawet i w 10. Więcej czasu spędzam tylko przed jakimiś uroczystościami, weselami, imprezami. 

8. Jaką popularną osobę podziwiasz?
Nie wiem. Mogłabym oczywiście wymienić tutaj Papieża itd. ale chyba nie chcę. Podziwiam wiele osób, z czego większość z nich wcale nie jest popularna. To zwykli ludzie, którzy w niezwykły sposób radzą sobie ze swoimi pasjami,problemami. 

9. Jak często chodzisz do kina?
Kiedyś chodziłam częściej. Teraz przez problemy zdrowotne i mniejsza ilość czasu mniej. Chciałabym jednak powrócić do tego i chodzić do kina minimum raz w miesiącu, a najchętniej raz na 2 tygodnie. 

10. Czy uważasz, że każda kobieta jest piękna?
Tak. Ponieważ piękno jest bardzo subiektywne, podobnie jak atrakcyjność fizyczna. To, że mi podoba się określony typ kobiety, to nie znaczy, że nie jest ona piękna dla kogoś innego. Myślę, że można to dostrzec w każdej z nas.

11. Ile miałaś lat, kiedy dowiedziałaś się, że to  nie święty Mikołaj przyniósł ci prezent pod choinkę? :)
Ej! Mi ciągle Mikołaj przynosi prezenty pod Choinkę. Jeśli Tobie nie przynosi to znak, że byłaś niegrzeczna :)



Ja nie nominuję nikogo, ale chętnie przeczytałabym odpowiedzi na chociaż niektóre pytania moich czytelników. Dacie mi się poznać? J

Komentarze

  1. Tak samo ja nie wyobrażam sobie dnia bez śniadania, a że śniadanie jadam zwykle przed siódmą, to nie wyobrażam sobie rozpoczęcia dnia bez szklanki lekko ciepłej wody z miodem i cytryną. Gratuluję nominacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło,że wzięłas udział w zabawie. Ja też chciałabym zamieszkać w ciepłym kraju. Najlepiej w Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do niewidzialności.. to właśnie przyszło mi na myśl, że mogłabym jeździć pociągami i komunikacją miejską za darmo. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się Chorwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za to, że odpowiedziałaś na moje wyzwanie. Bardzo mnie to cieszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam 6-cio letniego brata i znam ból oglądania codziennie bajek :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)
Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezwykle miło, że poświęciłeś mi czas.

Popularne posty