Ekspresowy luty, krótkie plany na marzec i nowa tabelka :)

Luty minął jak z bicza strzelił - ekspresowo.

To był mój kolejny miesiąc na zwolnieniu, ale przyznam szczerze, że naprawdę wiele się w nim działo! Spędziłam kilkadziesiąt godzin na rehabilitacji, miałam wizytę u ortopedy, przygarnęłam jakieś choróbsko, które jeszcze się za mną wlecze, walczyliśmy z biurokracją i w końcu uruchomiliśmy kredyt, załatwiłam wiele prywatnych spraw, przeczytałam ponad 2500 stron książek, obejrzałam kilkanaście filmów... i w sumie jestem zmęczona :)

Niestety okazało się też, że w marcu także do pracy nie wrócę. A przyznam się Wam, że z całego serca chce wrócić do mojej normalności.
Nie ma jednak tego złego co by na dobre nie wyszło, dlatego szukam pozytywów i tworze marcowe plany, żeby mimo wszystko spędzić ten miesiąc satysfakcjonująco.
Poza tym marzec kojarzy mi się z wiosną, a wiosnę uwielbiam! Dni już teraz są co raz dłuższe, słonka mamy co raz więcej i mam nadzieję, że za oknem w końcu będzie już trochę cieplej. Tak czy siak - warto przedstawić w końcu swoje plany.

W tym miesiącu mam zamiar:

  • więcej odpocząć i naładować w pełni akumulatory
  • regularnie chodzić na basen
  • regularnie rozluźniać spięte mięśnie
  • pić więcej wody
  • jeść więcej warzyw
  • przeczytać 3 tysiące stron książek
  • zrobić cytologię
  • zająć się na poważnie projektem wykończenia mieszkania



Niby nic, ale wiem że nie będzie tak łatwo. 

W moich planach pomoże mi moja tabelka kontrolująca zdrowe nawyki. 
Jeśli jeszcze z niej nie korzystacie - serdecznie do tego zapraszam.

Dla przypomnienia zasady :) 

Jeśli:
  • wypijesz odpowiednią ilość wody
  • zjesz zdrowy posiłek
  • wykonasz trening
  • znajdziesz chwilę dla siebie
  • powstrzymasz się od fast-food'u
  • zrezygnujesz z kupnych niezdrowych słodyczy
  • nie wypijesz alkoholu
to zaznacz kratkę na zielono. W przeciwnym razie zamaluj ją na czerwono.

Proste, prawda? :)

Jeśli chcesz ściągnąć tabelkę w lepszej jakości do druku wskakuj tutaj

Powodzenia!




Komentarze

  1. Świetne plany na marzec - życzę powodzenia! :) http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymanie się właściwego planu jest niezwykle istotne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że pytam- ale co się stało że na zwolnieniu tak długo jesteś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dość duże problemy z kolanem i w grudniu miałam operację. Przed operacją nie byłam w stanie chodzić bez kul, po operacji rehabilitacja i tak mijają te miesiące :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)
Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezwykle miło, że poświęciłeś mi czas.

Popularne posty