wtorek, 1 listopada 2016

Tabelka na listopad

Korzystajcie do woli z listopadowej tabelki.
Mam nadzieję, że pomoże Wam ona się zmobilizować i przetrwać ten miesiąc w zdrowiu :)

Zasady:

jeśli:
  • zjadłaś zdrowe posiłki
  • wykonałaś trening
  • wypiłaś odpowiednią ilość wody
  • znalazłaś chwilę dla siebie   
oraz powstrzymałaś się od:
  • słodyczy
  • fast-foodów
  • alkoholu
to zaznacz kratki tabelki na zielono, w przeciwnym razie - na czerwono.

Powodzenia!


5 komentarzy:

  1. O, super! Dzięki bardzo, na pewno mi się przyda, bo zamierzam ładnie się spełnić we wszystkich swoich postanowieniach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia dziewczyny! Ja też mam swoją tabelkę w kalendarzu i próbuję walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatna taka tabelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie to ta tabelka by posłużyła chyba tylko do redukcji ilości piwa :) ale pozostałe pola praktycznie codziennie odhaczam już od dawna, to chyba ujdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, chyba nawet skorzystam :-) Wypełnianie tabelki na pewno motywuje do pracy nad sobą. Jeszcze nie próbowałam takiej motywacji, zobaczymy jak będzie.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)
Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezwykle miło, że poświęciłeś mi czas.