2018, dziękuję Ci za...

Rok 2018 już za nami. Pisząc te słowa mam świadomość, że nie był to dla mnie łatwy czas. To rok, w którym nie działo się aż tyle ile w roku 2017, ale myślę że pod niektórymi względami był dla mnie jeszcze intensywniejszy.
Jeśli jednak miałabym podsumować ten czas jednym słowem to byłoby to słowo WDZIĘCZNOŚĆ.
Dlatego też jak co roku chciałabym podziękować za wszystko, co spotkało mnie w ostatnim czasie.

więc...
  • dziękuję za to, że mogę teraz pisać te słowa
  • dziękuję za każdy przeżyty dzień
  • dziękuję za kolejny cały rok z moim mężem, który jest dla mnie ogromnym wsparciem, miłością i spełnieniem moich marzeń
  • dziękuję za rodziców, dziadków i rodzeństwo, którzy ciągle są przy mnie i zawsze wiem, że mogę na nich liczyć, za wszelkie ich rady i dobry uśmiech
  • dziękuję za bliskich - rodzinę dalszą i bliższą, nową i starą, za kolejne chwile razem
  • dziękuję za przyjaciół, za to że są i za to że wiem, że zawsze będą
  • dziękuję za mieszkańców domu opieki, w którym pracuję, za ich cenną wiedzę życiową i ciągłą naukę co powinno być dla mnie najważniejsze
  • dziękuję za moich współpracowników, za ich dobre słowo w trudnych momentach, za śmieszne chwile i za to, że czekali na mnie kilka miesięcy
  • dziękuję za nowo poznanych ludzi, za ich okazaną życzliwość 
  • dziękuję za znajomości online i wszelkie wymieniane wiadomości
  • dziękuję za to, że mogę odkryć spojrzenie na świat innych ludzi
  • dziękuję za wyrozumiałość, której w tym roku się nauczyłam
  • dziękuję za wytrwałość
  • dziękuję za miesiące ciężkiej rehabilitacji, dzięki której chodzę bez pomocy kul i mogłam wrócić do pracy
  • dziękuję za problemy zdrowotne, które były dla mnie sygnałem, że czas zadbać o siebie
  • dziękuję za to, że miałam możliwość się nimi zająć
  • dziękuję za nasze mieszkanie
  • dziękuję za możliwości urządzenia go po swojemu, za moją ciemnozieloną ścianę i pierwszą dużą choinkę
  • dziękuję za przeprowadzkę i to, że miałam możliwość wyrzucenia/oddania wielu swoich rzeczy
  • dziękuję za wszystkie wyjścia do kina, na kawę i coś dobrego do jedzenia
  • dziękuję za swoją pracę nad sobą
  • dziękuję za to, że mogę być sobą i nie muszę udawać kogoś kim nie jestem
  • dziękuję za swój czas wolny, za przeczytanie kilkudziesięciu książek, obejrzenie wielu filmów i wszelki kreatywne czynności
  • dziękuję za masę powodów do wzruszenia
  • dziękuję za nowo nabytą wiedzę
  • dziękuję za nowe wyzwania zawodowe - za moje artykuły w gazecie, za możliwości szkolenia innych w tym w czym jestem dobra
  • dziękuję Ci za moje zwierzątka domowe, za to że są i że były
  • dziękuję Ci za to, że udało nam się w tym roku pojechać na wakacje i zobaczyć nowe miejsca
  • dziękuję za krótkie wypady weekendowe w góry, do Krakowa i Warszawy
  • dziękuję za wszystkie prezenty, które dostałam
  • dziękuję za każde spełnione marzenie
  • dziękuję za koncerty, na których byłam w tym roku
  • dziękuję za pyszności, które mogłam przygotować samodzielnie, albo skosztować od innych
  • dziękuję za to, że mogę pomagać innym
  • dziękuję za szczerość, która mnie otacza
  • dziękuję za zajęcie się własnymi kompleksami i trudnościami, które oddziałują na inne sfery życia
  • dziękuję za trudne chwile, za powody do płaczu, za chwile bezsilności i złości, bo dzięki nim wiem, że życie nie zawsze jest kolorowe, ale ważne że jest
  • dziękuję za pozytywne wydarzenia, które miały miejsce - za śluby przyjaciół, za babskie spotkania, za romantyczne wieczory, za uroczystości rodzinne i święta
  • dziękuję za małe rzeczy, które tak bardzo cieszą - za ciepłą kawę, ciekawy artykuł, dobrą grę planszową
  • dziękuję za co raz pozytywniejsze podejście do życia
  • dziękuję za szczęście otaczających mnie osób, za to że mogłam dzielić z nimi te momenty i za to że umiem się tym cieszyć
  • dziękuję za swój większy spokój ducha
  • dziękuję, że uczę się zadbać o siebie
  • dziękuję za zmiany, które zaszły; za to że choć nie zawsze były na początku łatwe, to ostatecznie przyniosły coś dobrego
  • dziękuję za to, że w końcu wiem czego tak naprawdę chcę w życiu
  • dziękuję za swoje inspiracje i dalsze plany
  • dziękuję za cudowne pożegnanie tego roku i zabawę sylwestrową
  • dziękuję za tysiące zdjęć, które wykonałam w tym roku... a małą garstką z nich podzielę się z Wami.
Dziękuję!



























































Komentarze

  1. piękne zdjęcia wspaniały blog ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Liczę na dalsze wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten blog. Miło czyta się takie wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dziękuje ubiegłemu rokowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten wpis. Liczę na więcej takich.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)
Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezwykle miło, że poświęciłeś mi czas.

Popularne posty