2017, dziękuję Ci za...

Mijający właśnie rok to chyba najbardziej intensywny rok mojego życia. Wydarzyło się tyle rzecze - zarówno tych najpiękniejszych, jak i tych bardzo smutnych.

To rok w którym stałam się szczęśliwą mężatką, to rok w którym spełniłam swoje wielkie marzenie o podróży do Afryki, to rok w którym kupuję własne mieszkanie, to rok w którym miałam dwie operacje, to rok w którym musiałam pożegnać się z czterema bliskimi mi osobami... to naprawdę zadziwiający rok.

Już pojutrze przywitamy rok 2018. Nie chcę jednak tego robić bez podsumowania roku 2017. Chciałabym podziękować za wszystko co mi się przydarzyło, bo każde z wydarzeń miało ogromny wpływ na moje dalsze życie, a co za tym idzie - na 2018 rok.

Dlatego też...
  • dziękuję za 1 lipca - najpiękniejszy dzień mojego życia, w którym po 10 latach związku przysięgliśmy sobie miłość, wierność i uczciwość małżeńską aż do śmierci
  • dziękuję za cudowne, wesołe i bardzo udane wesele - najlepszych gości, piękne życzenia, smaczne jedzenie, prześliczną suknię ślubną, boski makijaż i fryzurę
  • dziękuję za każdy dzień z moim mężem - moim najlepszym przyjacielem i największym wsparciem
  • dziękuję za czas spędzony z moimi najbliższymi - rodzicami,rodzeństwem i babciami, których tak bardzo kocham
  • dziękuję za możliwość spędzenia czasu z dalszą rodziną, poznania ich na nowo
  • dziękuję za swoich przyjaciół, którzy zawsze wiedzą co jest dla mnie najlepsze
  • dziękuję za swoją nową rodzinę
  • dziękuję za moich współpracowników, na których w pracy zawsze mogę liczyć 
  • dziękuję za znajomości internetowe i poznanie wielu wartościowych ludzi
  • dziękuję za możliwość bycia na Safari, za zobaczenie mnóstwa zwierząt, za najpiękniejsze widoki w Ngorongoro, za wschód słońca w Serengeti, spanie w środku dziczy, cudowne Lake Manyara
  • dziękuję za tydzień na Zanzibarze, za rajskie plaże, niesamowitą naturę - przypływy i odpływy, za świeże kokosy i masę przepysznych owoców
  • dziękuję za poznanie kultury Afryki i ludzi tam mieszkających
  • dziękuję za sesje zdjęciowe i filmowe i piękne pamiątki, które nam po nich zostały
  • dziękuję za krótki pobyt nad naszym morzem, które darzę szczególnym sentymentem
  • dziękuję za czas spędzony w górach
  • dziękuję za najlepszy wieczór panieński 
  • dziękuję za zwiedzenie Luksemburga i pierwsze w życiu międzynarodowe wesele
  • dziękuję za nasze (mam nadzieję!) mieszkanie i podpisaną umowę deweloperską
  • dziękuję za swoją pracę, którą bardzo lubię i w której mam duże możliwości rozwoju
  • dziękuje za moich podopiecznych i wszystkich, którzy przyszli do mnie na badanie pamięci - za to że jestem dla nich ekspertem, ale też za to, że przekazali mi oni niesamowitą wiedzę życiową
  • dziękuję za możliwość pożegnania czterech bliskich mi osób i  za to że było dane mi ich poznać
  • dziękuję za pozbycie się wyrostka robaczkowego
  • dziękuję za operację kolana i nadzieję, że teraz będzie już lepiej
  • dziękuję za nauczkę zdrowotną po podróży do Afryki i za wszystkie badania lekarskie, które przyszło mi zrobić
  • dziękuję za #projektjesień , który nauczył mnie cieszyć się z małych rzeczy
  • dziękuję za wszystkie nowe doświadczenia i nabyte umiejętności
  • dziękuję za każde spełnione marzenie
  • dziękuję za możliwość pomagania innym
  • dziękuję za wszystkie przepyszne posiłki - zarówno te robione samodzielnie, jak i te robione przez innych
  • dziękuję za moje myszoskoczki, powód radości
  • dziękuję za wszystkie przeczytane książki i wszystkie obejrzane filmy
  • dziękuję za nowy aparat i piękne zdjęcia, które zrobiliśmy
  • dziękuję za długie zwolnienia lekarskie, które pomogły mi uporządkować wiele spraw i poświęcić sporo czasu tylko dla siebie
  • dziękuję za moje kreatywne hobby, za każdy słoiczek który ozdobiłam, za każdy namalowany rysunek, za każdą kolorowankę
  • dziękuję za wszystkie imprezy
  • dziękuję za każde wyjście do restauracji, do kina - że mam taką możliwość
  • dziękuję za wszystkie otrzymane prezenty
  • dziękuję za każdą kawę, serial, gazetę, zapaloną świeczkę
  • dziękuję za piękne święta
  • dziękuję za każdy powód do śmiechu
  • dziękuję za każdy powód do płaczu, bo każde doświadczenie uczy czegoś nowego
  • dziękuję za poukładanie wielu spraw w głowie
  • dziękuję za to, że umiem być wdzięczna
  • dziękuję za to, że staram się otaczać tylko pozytywnymi osobami
  • dziękuję za to, że potrafię szczerze cieszyć się z szczęścia innych
  • dziękuję za każdy dzień, który mogłam przeżyć
  • dziękuję za to, że mogę być rok starsza
  • dziękuję za wszystko co mi się przydarzyło, za wszystko o czym teraz zapomniałam

Naprawdę dziękuję. 





















































Komentarze

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)
Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezwykle miło, że poświęciłeś mi czas.

Popularne posty