piątek, 1 lipca 2016

Ku motywacji - tabelka na lipiec

Sama nie mogę w to uwierzyć - mamy lato! Dziś zaczął się lipiec - mam nadzieję, że będzie to dla mnie wyśmienity miesiąc. 
Za kilka dni (6.07) planuję zostać magistrem psychologii, więc trzymajcie kciuki. Planuję też załatwić wszelkie formalności związane z ukończeniem studiów podyplomowych. Co mnie bardzo cieszy to też w tym miesiącu Paweł ma urlop i w końcu odpoczniemy, najprawdopodobniej szykuje się też jakiś wyjazd. W tym miesiącu przygotowania do ślubu ruszą też pełną parą (może uda przymierzyć się parę sukienek?). Także jak widzicie - będzie cudownie. 
Żeby było jeszcze lepiej muszę pilnować się ze swoim zdrowym trybem życia, który służy mi jak nic innego. Dlatego też, jak co miesiąc, przygotowałam motywacyjną tabelkę, która już wisi na mojej tablicy korkowej, a mam nadzieję zawiśnie też u Was. 

Dla przypomnienia zasady:

  • woda (zaznacz na zielono jeśli wypijesz jej odpowiednią ilość)
  • posiłki (zaznacz na zielono jeśli zjesz 4 zdrowe i pożywne posiłki)
  • trening (zaznacz na zielono jeśli poćwiczysz)
  • chwila dla siebie (zaznacz na zielono jeśli znajdziesz chwilę tylko dla siebie)
  • fast-food (zaznacz na zielono jeśli powstrzymasz się od śmieciowego jedzenia)
  • słodycze (zaznacz na zielono jeśli nie przekąsisz żadnych słodkości, wyjątkiem są przygotowane przez Ciebie ich zdrowe zamienniki)
  • alkohol (zaznacz na zielono jeśli nie wypijesz procentowych trunków)
W przeciwnym razie - zamaluj komórkę na czerwono.

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam zielonego i pełnego wrażeń miesiąca. 


9 komentarzy:

  1. właśnie napisałam posta o moim planie treningowym, żeby choć trochę wrócić do kontrolowania siebie. Prawda jest taka, ze w wakacje NIC mi się nie chce robić. Zaraz wydrukuje ten plan powieszę nad łóżkiem, żeby mnie choć trochę zmotywował. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta tabelka :) Ja korzystałam zawsze z kalendarza, jeżeli chodzi o treningi, ale właśnie myślałam nad czymś, co pomoże mi trzymać "czysty talerz" :) Ściągam i przypinam do tablicy korkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne to jest ;) Dzięki, przyda się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna metoda motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się u Ciebie pracowity, ale i piękny miesiąc, czego bardzo Ci życzę :) Mam nadzieje, że obrona poszła cudownie i cieszysz się już wolnym czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla kobiet ciekawą alternatywą jest także sportowy taniec na rurze nie
    zawiera on żadnych konotacji erotycznych, chociaż efekty można z
    powodzeniem wykorzystać ! - dlaczego nikt nie chwali się, że to ćwiczy ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś korzystałam z podobnej tabelki i o wiele lepiej szło mi planowanie wszystkiego niż teraz. Ostatnimi czasy jestem dosyć leniwa, nie da się ukryć, a nieregularny styl życia powoduje dosyć mocne problemy zdrowotne :(

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)
Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezwykle miło, że poświęciłeś mi czas.