Wyzwanie

Jestem zdania, że powinniśmy rozwijać się przez całe życie. Nie muszą to być jednak wielkie i rewolucyjne zmiany. Czasem są to małe kroki, które powodują, że żyje nam się po prostu lepiej.

Jako psycholog wiem, że zmiany nie są łatwe. Często przyzwyczajamy się do jakiejś sytuacji, zaczynamy ją nawet akceptować, bo boimy się zrobić krok w przód. Czasem tak bardzo zasiedzimy się w jakiejś sytuacji, że zapominamy nawet, że nasze życie może wyglądać inaczej.
A uwierzcie mi że może! J

Sama czasem czuję, że chciałabym coś zmienić. Czasem jest to drobna rzecz, wprowadzenie jakiegoś nawyku. Innym razem natomiast wiem, że będzie wymagało to czasu, siły i samozaparcia.
Czasem piszą też do mnie inni, którzy zmagają się z podobnymi problemami, którzy potrzebują jakiegoś bodźca, który zmusiłby ich do działania. Stąd też pomysł na wyzwanie.

Jego celem jest polepszenie szeroko pojętej jakości własnego życia.

Jak będzie ono wyglądało?

Na chwilę obecną przyszykowałam dla Was 30 zadań. Każde zadanie będzie przeznaczone na jeden tydzień. Jeśli okaże się, że na któreś zadanie potrzebujemy więcej czasu – spokojnie przedłużę ten czas. Start wyzwania i pierwsze zadanie: 22.01.2018.
Domyślam się, że niestety nie każde zadanie będzie dla każdego dobrym rozwiązaniem. Jesteśmy różni – niektóre rzecz ktoś z nas już osiągnął, a dla kogoś innego będzie to krok milowy. Jeśli jakieś zadanie Ci nie pasuje (już to umiesz, nie czujesz potrzeby takiej zmiany) – spokojnie możesz sobie je odpuścić. Pamiętaj – Twój komfort i Twoje potrzeby są najważniejsze.

Do wyzwania stworzona została grupa. Dlaczego? Chciałabym zapewnić komfortowe warunki pracy. Nie zawsze chcemy, żeby każdy z naszych znajomych widział nasze poczynania. W mniejszej i zamkniętej grupie będziemy czuć się po prostu bezpieczniej, a poczucie bezpieczeństwa to podstawa.
(Jeśli chcesz dołączyć do grupy - kliknij tutaj)

Dodatkowo ze swojej strony obiecuję, że w miarę własnych możliwości będę do Waszej dyspozycji. Jeśli ktoś będzie potrzebował jakiegoś wsparcia, będzie miał wątpliwości, nie będzie rozumiał jakiegoś zagadnienia albo jego istoty - zawsze może do mnie napisać prywatną wiadomość lub też post na grupie.

Chciałabym także, żeby każdy mógł być oparciem dla innego członka wyzwania. Dlatego śmiało piszcie posty z Waszymi przemyśleniami. Możliwe, że druga osoba zmaga się lub zmagała się z czymś podobnym i pomoże Wam wyjść z tego obronną ręką. Doświadczenia każdej osoby są bardzo cenne i warto się nimi dzielić.

Bardzo ważny jest dla mnie także Wasz feedback – jeśli czegoś jest za mało/za dużo, coś jest niezrozumiałe – zawsze piszcie. Sama wymyśliłam sobie jakieś ramy wyzwania, ale chciałabym żeby było ono elastyczne i dostosowane do potrzeb uczestników.

Przed poniedziałkiem dostępny będzie także post z konkretnymi zasadami dotyczącymi wyzwaniami.
Mam nadzieję, że najbliższe tygodnie będą dla każdego okresem solidnej pracy i zakończą się sukcesem.

W razie pytań – służę pomocą.

No i oczywiście zapraszam do dołączenia do wyzwania.

Komentarze

  1. Świetny wpis sam zacząłem z dziewczyną w tym roku, przygodę z fitnessem i odchudzaniem na pewno będziemy polecać Twojego bloga wśród znajomych :) nie możemy się doczekać, aż wstawisz coś nowego :D
    Ja bardziej w Calisthenics poszedłem a moja dziewczyna sam fitness :) trzymaj się cieplutko.

    Osobiście mogę też polecić Diet map w celu połączenia efektów Twoich programów ćwiczeniowych jak i porównania diety https://goo.gl/z5eNrM = Diet map a także kartę Mylife https://goo.gl/14LKrD
    która pozwala na dostęp do lekarzy a także siłowni i punktów fitness w całej Polsce bez zbędnego chodzenia i załatwiania formalności


    Pozdrawiam i na 100% będziemy wracać do lektury na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)
Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezwykle miło, że poświęciłeś mi czas.

Popularne posty